Søknader om båtplass, slippsetting mm.

Sesongen 2019 nærmer seg heldigvis med stormskritt og det er for mange på tide å begynne og planlegge våren.

Bergens Seilforenings administrasjon forsøker også å planlegge sesongen til det beste for alle. Da trenger vi hjelp fra dere alle.

Vi innførte som kjent nytt IT system (Havneweb) i fjor for styring av båtplasser, slippsetting, medlemsregister mm. Etter litt innkjøringsutfordringer begynner dette nå å se virkelig bra ut og vi er klar for nye skritt som forenkler enda mer.

Nytt fra 2019 er derfor:

Alle medlemmer har tidligere fått brukernavn og passord til «min side» i Havneweb tilsendt via SMS. Finner du ikke dette ta kontakt med Kjell-Ove så løser han det.

Dette er det eneste stedet man skal gå inn for å endre/oppdatere/ søke etc. MAO, glem alle andre skjemaer som du måtte ha liggende på PC eller i skuffer og skap.

GÅ INN PÅ» MIN SIDE» I HAVNEWEB, DET ER DER DET SKJER !!