Høcom – Mustoavtale

Medlemstilbud på Musto seilklær seilbåtutstyr!

Høcom Norge AS er et veletablert selskap med over 50 år historie. Med utspring innen elektronikk er aktiviteten nå utvidet til også å innbefatte salg av båtutstyr, miljøteak, maritimt interiør og seilbekledning.

Som aktive seilere ønsker vi å tilby andre seilere det beste innen bekledning for bruk i båt. Musto har et bredt sortiment fra det råeste som brukes av Volvo Ocean seilere til modeller for regattaseilere, turseilere samt fritidsklær. Hos oss kan du få råd om hva du trenger. For å hjelpe flere seilere og båtfolk å være tør og varm på sjøen, i vårt til tider harde klima, ønsker vi å gi medlemmer i Bergens Seilforening noen gode medlemsfordeler.

Bergens Seilforening får følgende medlemstilbud hos oss.

15% rabatt på Musto seilklær

5% på vester, seilbåtutstyr og tauverk.

Bruk kampanjekode : Mustobs ved kjøp i nettbutikk. https://www.hocom.no/m/2/hovedmeny

Vi har mulighet til å skaffe alle modellene hos Musto. Er det en modell/størrelse dere ikke finner hos oss så ta en titt på www.musto.com

Dere er velkommen til å komme i vår butikk i Dolviken og prøve.

Kontakt oss gjerne på 55221500 for en hyggelig båtprat.